domingo, 23 de noviembre de 2008

Va de càstings

Ahir no tenia altra cosa que fer que vaig tindre que anar a casa dels meus oncles. Estava tan avorrit que vaig conectarme a internet per a buscar algun vídeo graciós i no sé perquè vaig acabar buscant vídeos de càstings amb gent extranya i amb un sentit de la música bastant diferent.




El primer vídeo que vaig trobar tracta d'una espècie de "Factor X" però a Kazajstan.

Amb una balalaica i un ritme "Fut fut fut freestailo" aquest noi vol encandilar al jurat on fins i tot pareix que li agrada i fa una mena de ball extrany agitant el braç cap al cel.

Seguidament vaig buscar altre vídeo i aquest sí que és impresionat, tot va ocórrer a Suècia on un aspirant al "Mira qui balla!" suec no va ser acceptat i va provar sort a "Idol" on pareix que tampoc val per a cantar.

Amb aquest ball l'home tindrà una fama bastant gran a les discoteques.

Hi ha molts altres càstings graciosos però per a recollirlos tots hauria de estar tota una vida mirant al Youtube. Qualsevol que vulga buscar aquest tipus de vídeo que mire al Youtube i trobarà milers.

No hay comentarios: