sábado, 29 de noviembre de 2008

Sala de jocs

Hola!
Hui voldria ensenyar-vos com l'habitació on jo jugue quan no tinc res a fer.

Aquí es on puc passar m'ho bé si no vaig a eixir a cap lloc o afortunadament no tinc cap examen o treball que fer.









Es pot veure una PlayStation 3, una PlayStation 2 davall i una PlayStation Portable al costat.
La PS3 es un model de 60GB amb un cable HDMI per a veure els jocs amb alta definició. Al Home Cinema li falta un una exidida de cable òptic per a escoltar amb millor qualitat el sonit.





El catàleg de jocs que tinc no és massa gran encara que parega que sí. A l'esquerra tot són jocs de la PS2 i a la dreta hi ha uns quants de la PS2, altres de la PS3 i només un per a PSP. Durant anys i anys aquest nombre de jocs ha anat aumentant, no és cosa d'un dia a l'atre







Al televisor es pot veure el XMB (XrossMediaBar) de la PS3 amb el joc Dead Space. I això és tot. Adéu!

No hay comentarios: