lunes, 1 de diciembre de 2008

Articles prohibits a aeronaus




Quan vaig veure un monòleg no vaig creue el que sentia però després de comprovar-ho vaig veure que el que deia era veritat. Parle de l'equipatge que no és pot portar a la maleta a un aeroport. Del que vaig a parlar és la normativa del 2004 però crec que encara serà vigent o amb coses afegides.


  1. Armes de foc.
  2. Altre tipus d'armes. A destacar: ballestes, catapultes, arpons i pistoles làser
  3. Altres objectes amb fil o punxants. A destacar: Estreles llancívoles (shurikens) i bastó espasa
  4. Ferramentes amb fil. A destacar: Trepant
  5. Instruments contundents. A destacar: Rems de caiac i canoa
  6. Sustancies tóxiques i químiques.
  7. Sustancies explosives i inflamables.
  8. Líquids.


Alguns objectes pot ser normal que possen això però coses com granades o àcids corrius són bogeries. No crec jo que veges a una persona anant cap a l'aeroport i vulga facturar un trepant o un destral com qui no vol la cosa. I ja lo millor de tot és no poder portar pistoles làser, qui no té una al seu garatge amb la seua catapulta particular?
Deixe el fullet per a demostrar que no enganye a ningú.
-> Fullet <-

No hay comentarios: